Monday, August 28, 2006

ROAD RAVE

MITT LIV ÄR SÅ SJUKT JOBBIGT IDAG.
N har inte blivit nedslagen och skjuten av en asket men känslan är typ den samma!
jag mår så dåligt jag mår så dåligt jag mår så dåligt jag mår så dåligt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tänket jag skulle skriva världens längsta hatlista men det kändes bara ännu värre.
okej posetiva saker som hänt idag:
jag har ringt två viktiga samtal
jag har mailat tre viktiga mail
jag har hyrt en klassiker
jag fick mail av mau
N har inte skjutit mig än (bra där)
AC ringde fast jag inte hört av mig på 2 v. (raring)
var på väg ner i garaget för att leta rätt på farfars gamla gevär, skjuta mig och gräva ner mig själv i trädgården, men då skrek gud att saker och ting kommer lösa sig:

Efter allt mitt TJAT på Ullis på ams verkar det som att jag kommer få min praktik. Så nu är det bara vägvärket jag måste visa pattarn för en gång till innan jag kan åka härifrån... och skriva om teorin med var de ja´ (GLÄDJE TJUT)
/lore

0 Comments:

Post a Comment

<< Home