Friday, August 25, 2006

cover me -it's what's underneath that really counts

hur fan kan klockan redan vara 20:35, fast jag var uppe i ottan och härjade. det är ju helt sjuk! dagarna bara rinner iväg och jag hinner inte sova ut (för det är morgon direkt) eller göra något vettigt på dagar! försökte liva upp stämningen på italienskt kafe och tidningar i flera timmar efter min körlektion men det hjälpte FANIMEJ inte! jag känner mig bara sjukt besviken på min sommar, mitt liv, min stil, mitt allt!

fortsatte med tröstshopping för att se om det hjälpte. slutade med fängelsetopp från cubus och skor från bronx. så nu sitter jag här med något som påminner mig mer om en kroppstrumpa än "det senaste" och "bronx" liksom ..NÄHÄ dom är fina! dom är fan fina. positive thinking hanna, positive!

vidare. strosade runt på H&Ms barnavdelningen och sneglade på fina barnkläder. kom på mig själv att vilja skaffa barn (im kind of a barnhater) TILLS jag anläder till ett kaffe i stan där 2 högravida och en stackars polare till de högravida sitter och mumsar kladdkaka med magarna i vädret. de va sådär stålta ni vet som bara gravida kan vara .. eller varför inte kalla det arroganta! HÄR SKA JAG FRAM JAG ÄR FAKTISKT GRAVID!
jag fick panik! jag vill aldrig bli gravid när ser sånt där! jag vill bara äta organisk mat och dansa runt rökelse och lyssna på fåglar och havskluck på vinyl.
eller jag vet inte vilket som är värst. jag måste bli gravid i smyg när det bli aktuelt och efter det mamma i smyg för jag kommer nog inte klara att bli en latte-mamma med armé kjol (med patches och sicksack på rumpan) som vickar sin jävla trehjulings barnvagn och sippar på sin islatte utanför någon stilren "trendig" inredningsbutique med likadana krukor i fönstrena.

åh gud jag är verkligen en tönt nu.

jag har haft en bra dag idag. det har bara varit lite jobbigt. jag är igentligen jätte nöjd med min sommar och mitt liv(!!!) undra om det är lättare, mer harmoniskt att vara en latte(-mamma) jag avis på heat och michelle, de verkar ha så mustigt liv tillsammans. sådär mustigt liv ska jag med skaffa mig. och dom är fan inga lattemammor!

tack/h






















eller?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home