Tuesday, July 25, 2006

one more day

kära vänner!

sommaren är snart slut.. och nike fick mig att inse att mina veckor på hemmet snart är slut också! och jag som verkligen börjat komma in i det nu, ha! de ända jag och nike pratar om är bajs och vad för sköjj de gamla har sagt. jag gaggar på värre än alla kärringar tillsammans! och verkar trivas med det..
" å herregud hur ska vi göra med G:s lösgom och M hon pissar ju så jävvla mkt ska ha hon verkligen ha en up and go på natten? och vi får INTE glömma att beställa passerad mat till R!! ..och VEM har glömt att beställa välling till E. HERREGUD ska man behöva tänka på allt själv!! och igår kväll ja då var jag själv på den här sidan.. och 3333 på andra sidan hur planerar L igentligen!"

läskigt mkt vårdbiträde över mig..

på nikes avdelning tycker de han är en svärmorsdröm, en seriös man och ber honom hjälpa till med deras cv på rasten. Känns fett att ha varvat ännu en talang till dv ;)

livet som vårbiträde: äta och torka skit, hårt liv.

I går när jag skulle jogga efter jobbet var ja så jäkla mätt att jag knapt kunde lyfta på fötterna. HAHA.

Men pappa överraskade med nya joggingskor!" men hanna int kan du springA i dom där ..de är ju ing ET stöd, du kommer ju förstöra knäna" (upprörd norrläning) Så nu har jag med fräsiga blåvita roadrunners och mår illa av mina egna fötter varje gång jag tittar ner.. men det gör inget för det var gulligt av honom att köpa!
men min syster blev så avis att hon nästan känner för att börja springa hon med.

kul att mitt nya liv sprang in i ett moppegäng häromdagen och igår ett bmx-gäng som vislar och gapar vilt! jag fattar ingenting! nike påstår att det aldrig är några folk där ..lustigt att jag alltid lyckas springa när det är rusning..
joggade dessutom in i en gubbe på 50 igår..asjobbigt att inse att man är mer dö än en 50åring! han flinade brett när han typ var lättare på steget än unga fräsha jag!

(jag ska förresten lägga upp nån bild från min väg.. könjöping kan va så himla fint ibland)

Har dessutom reparerat mammas gamla cykel så nu slipper jag min jäkla mountinbike till jobbet. hittade t.o.m. en cyckelkorg i garaget! fett med fett. så nu slipper jag ha min jäkla handväska daskande in i hjulet och va rädd för att dö varje gång jag ska ge mig iväg på min hoj!

puss & kram från låre

0 Comments:

Post a Comment

<< Home