bilkörning tar knäcken på än
jag är rädd för att ni de kommande veckorna kommer behöva stå ut med mitt tjat gällande bilkörning. TILLÅT MIG SPYYYYY!Jag hatar att köra bil! det är fan det jobbigaste som finns! jag kommer sitta här när jag är 50 och fortfarande inte lyckats ta denna jävla skit! jag fattar inte? alla har ju fan körkort, hur gör man?!
"va inte så iiiivrig" skriker min körskolärare. man ba "vaddå iiiivrig jag vill ha den här skiten nu!"

1 Comments:
jag fick fan köra upp tre ggr innan jag fick det där jävla kortet. sista gången sa jag till mig själv att jag skiter i körkort och kör ändå. uppkörningen gick skit.. men jag fick kortet ändå;)
Post a Comment
<< Home